Založ si blog

M. Obamová: „Môj manžel zabíja deti pomocou dronov“.

Keď sa prvá dáma Spojených  štátov, Michelle Obamová,  v dobrej viere zapojila do kampane na podporu 200 dievčat v Nigérii, za únos ktorých je zodpovedná radikálna islamská organizácia Boko Haram, nevedela, aké protichodné reakcie vyvolá a aké negatívnu odozvu zožne.

 

Michelle sa nechala odfotiť v úprimnej snahe pomôcť, držiac pred sebou plagát s nápisom:,,Priveďte späť naše dievčatá.“   Zdroj.

Foto. 

V duchu Slovenského príslovia, ktoré hovorí, že:,,Žiadny dobrý skutok nesmie zostať nepotrestaný“, jej naozaj ľudskú iniciatívu zneužili kritici zabíjania ľudí pomocou bezpilotných lietadiel – dronov, a najskôr sa pridali k Michelle v tom istom štýle, aby svetu pripomenuli, že aj oni majú deti, z ktorých niektoré boli zavraždené dronami v kampani, ktorú vedú USA, v rámci ,,boja proti terorizmu“.

Najskôr sa objavili ľudia, ktorí na rovnakom lístku, ako v rukách drží Michelle, majú nápis:

,,Váš manžel zabil viac muslimských dievčat, než kedy mohol Boko Haram. Nám sa naši mŕtvi nevrátia.“

Foto.

A antikampaň pokračuje:

Kritici zabíjania ľudí dronami, vymenili vo fotoshope nápis na plagáte M. Obamovej za nápis:

,,Môj manžel zabíja mnoho detí pomocou dronov“.

Foto.

A nešťastná Michelle, ktorá chcela iba prejaviť súcit a ľudskosť, sa sama stala obeťou kampane, ktorá nesúvisí s únosom dievčat v Nigérii súvisí však s nezmyselným vraždením ľudí pomocou bezpilotných lietadiel, ktoré USA, napriek obrovskej kritike – prevádzkujú ďalej.

Bývalý riaditeľ CIA:,,Ľudí dronami zabíjame na základe zberu ich metadát“.

Britská neziskovka Bureau of investigative journalism, vyhlásila začiatkom r. 2014, že za 5 rokov vlády Obamovej administratívy, bolo v Pakistane, Jemene, Afganistane a v ďalších Blízkovýchodných krajinách, pomocou dronov, zabitých viac, ako 2 400 ľudí, pričom US tajné služby samé priznávajú, že ,,záujmových osôb“, teda ľudí, ktorí naozaj boli teroristi, či zločinci, nebolo medzi nimi viac, ako dve percentá, čo je 48 z 2400.

Ale ak by teroristov bolo hneď aj všetkých 2400 ( a mnohé z obetí boli naozaj deti), aký zákon na tomto svete, umožňuje zabíjať ľudí bez súdu, iba na základe podozrenia? Tak napríklad raketa z dronu zabila desiatky ľudí na svatbe, alebo ľudí čo pracovali na poli.

A kampaň, ktorá je zameraná nielen na city prvej dámy USA, pokračuje:

,,Stop vraždeniu dronmi“.

Foto.

Je mi ľúto Michelle Obamovej, ale je mi ľúto aj všetkých ľudí, ktorých armády a tajné služby strieľajú, ako zajace…

With respect

 

Dominik  Svetík

Správa z mojej pandémie

06.02.2022

Presne pred rokom som mal Covid. 4 dni potenia, bez teploty, pocity, ako pri chrípke, resp. zápale priedušiek, bolesť svalov, slabosť, nepamätám si, že by som kašľal. Mám k tomu rešpekt. Presne po roku som prekonal Omicron. 5 dní prechladnutý, kýchanie, bez teploty, jedna, dve noci potenie, sople, šteklenie na prieduškách, občasný kašeľ, konzultoval som to s mojou lekárkou, [...]

Očkovaní a nakazení – je to vôbec možné?

02.11.2021

(Podľa mňa to nie je možné, to bude určite nejaká hlúposť, prosím, preskúmajte to a povedzte mi že sa mýlim, že sa mi to iba sníva). server iDnes.cz Podľa štatistík MZ ČR, za október spadol počet neočkovaných seniorov, ktorí sa novo dostávajú na jednotky intenzívnej starostlivosti (JIS), pod 50 percent. Dlhodobo je tiež dvakrát viac úplne očkovaných ako [...]

„. . . tri razy ma zaprieš. “ (Takmer), neuveriteľný príbeh.

27.06.2021

Včera sme sa so Zuzkou trochu túlali… Keď sme prechádzali cez Hronský Beňadik, niečo nás ťahalo pozrieť si katedrálu a kláštor, ktorého korene siahajú pred 11. storočie a ktorý pri Tureckej expanzii bol významnou pevnosťou, strážiacou Slovenskú bránu pred postupom Turkov k banským mestám – Štiavnici, Kremnici, Banskej Bystrici a i. V r. 1599, Turci, ale [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Domino Svetík

Sú tmavé miesta, do ktorých je treba priniesť svetlo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 148
Celková čítanosť: 1425632x
Priemerná čítanosť článkov: 9633x

Autor blogu