Založ si blog

Správa z mojej pandémie

Presne pred rokom som mal Covid.
4 dni potenia, bez teploty, pocity, ako pri chrípke, resp. zápale priedušiek, bolesť svalov, slabosť,
nepamätám si, že by som kašľal.

Mám k tomu rešpekt.

Presne po roku som prekonal Omicron.
5 dní prechladnutý, kýchanie, bez teploty, jedna, dve noci potenie, sople, šteklenie na prieduškách, občasný kašeľ,
konzultoval som to s mojou lekárkou, lebo ju zaujímal priebeh – poslal som jej aj odfotený test.
Nech sa akokoľvek pozorujem, nezaznamenal som rozdiel, medzi týmto Omicronom
a Nádchou.

Pozrel som si príčiny, príznaky, aj priebeh nádchy v lekárskych skriptách.
Odkiaľ teda viem, že to bol Omicron?
Z testu zn. Siemens a konštatovania lekárky.
Môže ten test MAŤ ŠIRŠÍ ZÁBER a DETEKOVAŤ NÁDCHU, CHRÍPKU, VIRÓZU, ANGÍNU , či pôvodný Wuhanský vírus, Deltu a i.,

tak, ako by to všetko bol OMICRON?
Môže ten test byť nepresný a teda ZAVÁDZAJÚCI?
Môže a dokonca je to veľmi pravdepodobné:

Tu je veľmi zaujímavý rozhovor s nemeckým
právnikom Fuellmichom,
ktorý vedie jednu z  vyšetrovacích komisií.

www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/tito-lide-za…ti-korona-zlocincum/

 

Ale poďme naspäť k mojej správe:

Veľa ľudí tvrdí, že veria vede.

Dobre, najskôr teda definícia, čo je to vedecké tvrdenie, teda veda:

„Veda, alebo vedecké tvrdenie, vedecký prístup,
je opis priebehu nejakého procesu s následným tvrdením o dosiahnutom výsledku.
Každý, kto presne zopakuje popísaný proces, musí dosiahnuť ten istý výsledok“.

Príklad:
Tvrdím, že ak v 4 litrovej kuchte Tefal Press zohrejem plynom 1 liter vody na 100 stupňov, pri počiatočnej teplote miestnosti 20 stupňov, vypnem plyn a kuchtu nechám zavretú, o 60 min bude teplota vody 89 stupňov. Objem miestnosti:27m3.
Teplota meraná teplomerom ProTechCelsius25. Z miestnosti nie je odvádzané teplo.
Ak toto moje tvrdenie niekto preverí a za tých istých podmienok nameria 86 stupňov, tak moje tvrdenie vyvráti.
Veda teda je, ak 100 pokusov zo sto a 1000 z 1000, potvrdí moje tvrdenie.

Ak teda výsledok iných ľudí, pri dodržaní mnou opísaného postupu, bude iný, moje tvrdenie sa nepotvrdí.

 

A teraz k vede o vakcínach.
Preverme bežné, údajne vedecké tvrdenia, napr:
„Vakcína Zero Life je bezpečná,  pomôže vám prekonať Covid, budete mať ľahší priebeh.

 Na základe tohto tvrdenia  sa zdravý človek nechá zaočkovať,
Dostane myokarditídu a umrie.

Tvrdenie, že ZeroLife mu pomôže prekonať Covid sa nielenže nepotvrdilo, ale samotná vakcína ZeroLife mu spôsobila smrť.

Tak ale potom to tvrdenie to nie je vedecké tvrdenie, ale šarlatánstvo a klamstvo – sľúbili mu život a dostal smrť.

A to je tak obrovský rozdiel medzi tvrdením a výsledkom, že o vede tu nie je reč ani omylom.

 

5000 ľudí na následky vakcinácie iba v EU umrelo, 1,2 milióna ľudí má ťažké zdravotné následky – to tvrdí EMA.
Týmto  ľuďom sľúbili ľahký priebeh a nedožili sa ho.
Títo ľudia verili klamárom a podvodníkom, ktorí ich oklamali, že ide o vedu.

EMA – Európska lieková agentúra, ktorá povolila vakcíny, ako bezpečné, zároveň dnes tvrdí, že vakcíny spôsobili 5000 úmrtí

a 1,2 milióna ťažkých postihnutí.

A tie dve tvrdenia, od tej istej inštitúcie, sa vzájomne vyvracajú.

Pri vede, naozajstnej vede, musí vždy každé jedno opakovanie, viesť k rovnakému výsledku.
Iba tak sa potvrdí tvrdenie.

Nemôže jedno viesť k myokarditíde, jedno k ochrnutiu, jedno k mŕtvici
a do toto
počúvame blekotanie, to je všetko nič,  lebo sú aj takí, čo  mali Covid a neumreli.

Bez presných dôkazov, zistení, štatistík. Rozprávajú to lekári, politici, médiá.

Takže tu sa nejedná o vedu.
Vakcína, na ktorú umrie človek nie je vakcína, ale jed.

Pre tých, čo na ňu umreli, bola jedom určite a tí, čo na ňu neumreli, tých organizmus sa s tým jedom iba lepšie dokázal vyrovnať.

Čo je  teda veda?
Overiteľné tvrdenie, kde rovnaký postup, vedie k rovnakému výsledku.

A tu máme tisíce rôznych výsledkov, s najhorším možným, smrťou na čele.
Takže  tvrdenie, že vakcína je bezpečná, je tisíc a miliónkrát vyvrátené.
To tvrdenie nie je veda.

 

P.S.:

Po piatich dňoch nádchy, ktorá bola  vedou,
reprezentovanou testovacou súpravou Siemens a lekárkou,
vyhodnotená, ako Omicron,
som dnes zabehol 4 kilometre, v lázeňskom tempe, za 21,20 min.,
pri priemernej tepovej frekvencii 114 úderov za minútu.
Cítim sa dobre, v pohode by som dal 10 km, ale  doobeda mám tenis, lekárka mi pošle certifikát: PREKONANÝ.

 

Mám z tohto celého, čo sa tu deje, mať radosť…?

 

S úctou

domino

Očkovaní a nakazení – je to vôbec možné?

02.11.2021

(Podľa mňa to nie je možné, to bude určite nejaká hlúposť, prosím, preskúmajte to a povedzte mi že sa mýlim, že sa mi to iba sníva). server iDnes.cz Podľa štatistík MZ ČR, za október spadol počet neočkovaných seniorov, ktorí sa novo dostávajú na jednotky intenzívnej starostlivosti (JIS), pod 50 percent. Dlhodobo je tiež dvakrát viac úplne očkovaných ako [...]

„. . . tri razy ma zaprieš. “ (Takmer), neuveriteľný príbeh.

27.06.2021

Včera sme sa so Zuzkou trochu túlali… Keď sme prechádzali cez Hronský Beňadik, niečo nás ťahalo pozrieť si katedrálu a kláštor, ktorého korene siahajú pred 11. storočie a ktorý pri Tureckej expanzii bol významnou pevnosťou, strážiacou Slovenskú bránu pred postupom Turkov k banským mestám – Štiavnici, Kremnici, Banskej Bystrici a i. V r. 1599, Turci, ale [...]

Covid nadšenci zavádzajú teror

08.09.2020

Musím s plnou vážnosťou povedať, že nosenie rúšok považujem za zdraviu nebezpečné. Ak je človek zdravý a nepohybuje sa (krátkodobo), v prostredí, ktoré je silne znečistené, neexistuje rozumný dôvod, prečo by mal zdravý človek nosiť rúško. Naproti tomu, ak človek má angínu, chrípku, alebo aj covid, taký človek má ležať doma, na izolačke, liečiť sa a nebehať s [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Domino Svetík

Sú tmavé miesta, do ktorých je treba priniesť svetlo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 148
Celková čítanosť: 1425560x
Priemerná čítanosť článkov: 9632x

Autor blogu