Založ si blog

MH17: Malajci žiadajú záznamy z riadenia letovej prevádzky.

Okamžite po havárii lietadla MA – MH17, sme sa dozvedeli z úst P. Porošenka, B. Obamu, ale aj ďalších, že disponujú presvedčivými dôkazmi o jednoznačnej zodpovednosti armády Doneckej republiky, ktorá mala lietadlo zostreliť raketou systém BUK. Keďže tento systém mohli najpravdepodobnejšie dostať z Ruska, zodpovednosť padá na Rusko. Aktuálne J. Kerry nalieha na čo najskoršie vyšetrenie, pričom tímy expertov nemohli v pokoji pracovať, pre ostreľovanie okolia havárie Ukrajinskou armádou, ktorá to mohla (na žiadosť USA) okamžite zastaviť.

 

Dôkazy o vine separatistov, alebo Ruska sme doteraz nevideli.

 

Od tragického 17.7.2014 prešli tri týždne. Rusko je brané na zodpovednosť, zaviedli sa proti nemu nové kolá sankcií. Trosky sa pozbierali, čierne skrinky analyzujú v Británii, telesné pozostatky obetí boli prevezené do Holandska. Záujem o vyšetrenie tragédie doslova zmizol z médií. Novinári netlačia na politikov, Američania v tichosti priznali, že dôkazy nesmerujú k zodpovednosti Ruska a politici svojimi vyhláseniami začali prípad odsúvať do úzadia. Kongresman Ron Paul sa vyjadril, že vláda USA dôkazy tají a  pravdu sa z dôvodu ,,národnej bezpečnosti“, verejnosť nedozvie.

Rusi sa tiež na svojich spravodajských serveroch, okrem úvodnej tlačovky, na ktorej upozornili na prítomnosť Ukrajinských stíhačiek v blízkosti MH17, tiež s nijakými novými osvetleniami situácie nenamáhajú.

Hovory z čiernych skriniek vraj  zverejnené budú, otázne je, či tam bude hlavná časť – teda rozhovor letového dispečera  v Kyjeve, Španiela Carlosa s posádkou, tesne pred útokom na lietadlo.

Malajské vyšetrovacie orgány sa verejne dožadujú dôkazových materiálov, ktoré mali mať dávno k dispozícii. Novinári tlačia na politikov a tí verejne, v médiách priznávajú že dôkazová núdza je ešte hlbšia, ako sa vedelo – Ukrajinská bezpečnostná služba vraj zadržala všetky záznamy letových dispečerov, ktoré by do prípadu mohli vniesť svetlo.

Poznámka:

Určite existuje dispečer, ktorý lietadlo prevzal, ktorého hlas navigoval pilotov.
V nahrávke musia byť zaznamenané pokyny pre pilota, s udávaním súradníc.
Na záznamoch z radarov musia byť všetky objekty, či už lietadlá, alebo rakety.
Lietadlo bolo riadené z letiska v Kyjeve.
Tak kde sú všetky tie fakty, ktoré musí Kyjev mať?
Ukradli im ich Rusi?
Ak áno, ja sa nebudem zastávať Rusa, ktorý zostrelil lietadlo, alebo dal na to pokyn.
Ale nebudem zamlčiavať aj fakty, ktoré ukazujú na zdroj zodpovednosti a zdroj informácií.

A k spochybňovanej existencii Carlosa: Bývalý Ruský premier Sergej Stepašin napísal list D. Cameronovi, a v ňom sa na Carlosa, ako na overenú postavu odvoláva.

 

       Vyrojilo sa kopa teórií, napr.:

 

– O niekoľko minút cez tú istú trasu letelo lietadlo s Putinom, ktorý sa vracal z Brazílie, útok mal smerovať na neho.

– Lietadlo MH17 bolo niekoľko minút letu od územia Ruska. Ak by spadlo tam, vina Ruska by bola jednoznačná, po zostrelení sa lietadlo čiastočne otočilo, a spadlo na územie Ukrajiny.

– Separatisti si pomýlili lietadlo s Ruským strojom, ktorý chceli zostreliť a tak prinúť Rusko k invázii na Ukrajinu (šéf Ukr. SBU, Nalyvajčenko).

To posledné je naivné a mätúce. Pri súčasnej technike si lietadlo iba tak nespletiete.

Dôkaz: Flightradar24.

Kliknite si na fligtradar24. Objaví sa Vám svet a všetky lietadlá, ktoré sú aktuálne vo vzduchu (a majú traspondér).

Kliknite si na ľubovoľné lietadlo, napr. to, ktoré aktuálne letí nad miestom, kde sa práve nachádzate. Objaví sa Vám fotka toho lietadla, typ, komu patrí, odkiaľ kam letí, celá jeho trasa a aktuálny pohyb. Môžete ho sledovať cez internet a vaše 8 – ročné dieťa si nepomýli ani jedno lietadlo. Vojenská radarová identifikácia je minimálne tak isto spoľahlivá, takže pomýliť si lietadlá – to je fabulácia.

Z jasného obvinenia, že lietadlo bolo zostrelené separatistami, systémom BUK, dodaným im z Ruska, sa stal chaos, v ktorom je jasné iba jedno: Nevie sa, kto to urobil. Nevie sa, čím a ako bolo lietadlo zostrelené. Nevie sa, prečo bolo lietadlo odklonené nad miesto, kde prebiehajú bojové operácie. Nevie sa, prečo nie sú k dispozícii záznamy letových dispečerov, ktoré by objasnili aj polohu stroja, aj polohu prípadnej rakety, resp. jej celú letovú dráhu.

Kľúčová časť kokpitu a ,,guľometná verzia“, komentár Nem. pilota P. Haisenko.

Image

 

Vie sa však, kto je zodpovedný – Ukrajinská vláda.

 

Prečo? Podľa medzinárodných dohovorov je za vzdušný priestor zodpovedná vláda konkrétnej krajiny.

Podľa pravidiel Medzinárodnej organizácie civilného letectva, je povinná vláda uzatvoriť vzdušný priestor, ak v krajine prebieha otvorený boj a vojenské operácie.

 

Svedectvo leteckého dispečera z Kyjeva, Španiela Carlosa.

 

Letecký dispečer na Kyjevskom letisku, ktorý mal priamy kontakt s posádkou lietadla, Carlos, popísal na svojej stránke na Twitteri(v španielčine) celý priebeh operácie z jeho pohľadu. Poslal 27 správ. Prečítajte si jeho svedectvo:

Skôr než nám zoberú telefóny, alebo mi rozbijú hlavu: Let bol zostrelený Kyjevom.

1: Letecká katastrofa, linkový let spadl na Ukrajině v oblasti Doněcka

2: Boeing 777, v zóně Doněcka

3: 777 „Malaysia Airlines“ spadl na Ukrajině, na hranici s Ruskem

4: V 777 „Malaysia Airlines“ bylo 280 cestujících.

5: Kyjevské úřady se pokoušejí představit to jako útok proruských povstalců

6: POZOR! 777 byl možná na Ukrajině sestřelen. 280 cestujících

7: TAK TEDY! Kyjev nakonec dosáhl čeho chtěl.

8: V Kyjevě znova obsadili věž letové kontroly.

9: Potvrzeno: Letadlo B 777 zmizelo z radarů, nebyly informace o nějakých anomáliích

10: Letadlo sestřelili, není to havárie

11: Kyjev dosáhl čeho chtěl. Už jsem o tom psal v předchozích postech.

12: To letecké neštěstí není obyčejné. Vyhrožují nám v dispečerské věži.

13: Kdykoliv nám seberou telefony.

14: Než mi vezmou telefon nebo rozbijou hlavu, letadlo sestřelil Kyjev

15: Máme důkazy. Letadlo bylo sestřeleno. Kyjevské úřady už mají informace. Sestřelen. Nyní jsme klidní.

16: Co dělají cizinci v dispečerské věži? Sbírají informace.

17: Když se objeví možnost, budu pokračovat v psaní.

18: Letadlo B 777 letělo v doprovodu dvou ukrajinských stíhaček, do okamžiku než zmizelo z radarů.

19: Pokud kyjevské úřady chtějí říct pravdu, dvě stíhačky letěly vedle několik minut předtím, nesestřelila ho stíhačka.

20: Hned poté co B 777 zmizel, kyjevští vojáci oznámili jeho pád. Jak to věděli?

21: V 7:00 oznámili sestřelení letadla, o něco později obsadili naši dispečerskou věž. Cizinci (žoldáci? – není jasné, pozn. překl.) jsou tady stále.

22: Pro nedůvěřivé. Radary vše zachytily. Letadlo bylo sestřeleno Kyjevem. Všichni to tu víme, vojáci také.

23: Zde vojáci přiznávají, že to mohli udělat jiní vojáci, ale nevědí kdo dal příkaz.

24: Vojáci podporují verzi že to udělala Ukrajina. Ale nevědí odkud šel rozkaz.

25: Před několika dny jsem psal, že vojáci chtějí odstranit Porošenka. Možná to tak je a rozkaz dala Tymošenková.

26: Stíhačky letěly za letadlem a to po 3 minutách zmizelo. Všeho všudy 3 minuty.

27: Uzavírají vzdušný prostor.

Myslím si, že správy v origináli nie sú presne v tom istom poradí, ako sú preložené.

Nemyslím si, že o lete MH17 sa dozvieme pravdu. Táto tragédia sa stala na pozadí spravodajských hier a nie je v záujme zúčastnených strán, objasniť jej podrobnosti.

Navyše nepochopiteľne ochabol záujem médií a zodpovední, bez tlaku verejnosti, situáciu skôr zahmlievajú, ako objasňujú.

Nejasné sú správy o pozostalých, ale ak budú identifikované obete a budú prebiehať pohreby, začne sa záujem verejnosti opäť prebúdzať.

Medzitým prídu ďalšie takéto tragédie, až sa všetci prestanú na MH17 pýtať.

Na záver trochu humoru: Pozrite  si Goblin News, satirické správy  z Ruska, s titulkami(nechajte šípku na lište videa), o vyšetrovaní a dôkazoch na tému MH17.

A na úplný záver: Odkaz ľudí Novoruska občanom EU, s titulkami, 4 min.(nechajte šípku ležať na lište videa).

S úctou

Domino  Svetík

 

Správa z mojej pandémie

06.02.2022

Presne pred rokom som mal Covid. 4 dni potenia, bez teploty, pocity, ako pri chrípke, resp. zápale priedušiek, bolesť svalov, slabosť, nepamätám si, že by som kašľal. Mám k tomu rešpekt. Presne po roku som prekonal Omicron. 5 dní prechladnutý, kýchanie, bez teploty, jedna, dve noci potenie, sople, šteklenie na prieduškách, občasný kašeľ, konzultoval som to s mojou lekárkou, [...]

Očkovaní a nakazení – je to vôbec možné?

02.11.2021

(Podľa mňa to nie je možné, to bude určite nejaká hlúposť, prosím, preskúmajte to a povedzte mi že sa mýlim, že sa mi to iba sníva). server iDnes.cz Podľa štatistík MZ ČR, za október spadol počet neočkovaných seniorov, ktorí sa novo dostávajú na jednotky intenzívnej starostlivosti (JIS), pod 50 percent. Dlhodobo je tiež dvakrát viac úplne očkovaných ako [...]

„. . . tri razy ma zaprieš. “ (Takmer), neuveriteľný príbeh.

27.06.2021

Včera sme sa so Zuzkou trochu túlali… Keď sme prechádzali cez Hronský Beňadik, niečo nás ťahalo pozrieť si katedrálu a kláštor, ktorého korene siahajú pred 11. storočie a ktorý pri Tureckej expanzii bol významnou pevnosťou, strážiacou Slovenskú bránu pred postupom Turkov k banským mestám – Štiavnici, Kremnici, Banskej Bystrici a i. V r. 1599, Turci, ale [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Domino Svetík

Sú tmavé miesta, do ktorých je treba priniesť svetlo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 148
Celková čítanosť: 1423024x
Priemerná čítanosť článkov: 9615x

Autor blogu