Založ si blog

Odkaz od , , Boha“.

Mestu a svetu. A ľuďom.

Úvodom:

,,Tvoja veta, Janko Figeľ, že ,,KDH po voľbách nebude zostavovať v žiadnom prípade vládu so Smerom“, bola mojim vnuknutím, aby si si uvedomil, že Boh existuje.

Ospravedlňujem sa, ale tento rok som sa rozhodol nebyť pri zostavovaní vlády na Slovensku.

Idem pomáhať ľuďom v krajinách, ktoré ste spolu s USA, NATO a EU zničili, pričom ste tvrdili, že to robíte v mene Božom.

Pred vpádom do Iraku G. Bush tvrdil:,,Ráno som sa rozprával s Bohom“. Klamal. Niekde som si zabudol mobil a Lucifer mu z neho zavolal a predstavil sa mojim menom. Šéfovi ochranky, archanjelovi Michaelovi som už strhol troje prémie a  Billovi Gatesovi som nakázal, aby mi tam dal nejaké aplikácie proti zneužitiu.

Výsledok – Boh musí preukazovať svoju identitu otlačkami prstov – to môžu vymyslieť iba ľudia…

Vaša Americko – Európska politika ,,hodnôt“, za pár rokov naplnila nebo dušami tých, ktorých ste poslali na večnosť.

Bavil som sa aj s pápežom Františkom, dúfam, že to pochopil a povie to všetkým: Kňazi, vašou úlohou nie je plniť kostoly, ale nebo. Ale nie  dušami vojnových obetí, zavraždených a obeťami násilia, ale – dušami šťastných ľudí, ktorým máte vašou láskou a pomocou vytvárať nebo na zemi.

Žijete, aby ste iných, aj seba, robili šťastnými – to vám doteraz nikto nepovedal?

Značím si: Gabriel bude musieť zlepšiť komunikáciu s verejnosťou.

Ak Boh je len jeden – a ja o iných neviem – tak načo by som zakladal náboženstvá židovské, kresťanské, muslimské, mormónske, satanistické a ďalších tisíc?

Stačilo by mi jedno – žiadne. Nad tým sa vaši veriaci a straníci nezamysleli? 

 

Mimochodom, v Nebi je, ako dôsledok tejto  vašej ,,politiky“ – migračná kríza.

Musel som otvoriť hranice, lebo nielenže nikto nemal pri sebe pas, ale nahrnuli sa mi sem muslimovia, ateisti, aj židia.
A vraj ste tú krízu spustili vy – kresťania.
Zatiaľ to beriem, ako konšpiračnú teóriu, ale keďže medzi dušami migrantov nevidím žiadnych naozajstných veriacich kresťanov, začínam tomu veriť.

Zaujímavé ale je, že všetci tvrdia, že sú veriaci a kresťania.

Extrémisti medzi archanjelmi na čele s Michalom navrhujú test na detektore lži, niektorí dokonca v mojej neprítomnosti vyskúšali waterboarding a  s hrôzou som zistil, že skupina napojená na mimovládky financované z Luciferovho veľvyslanectva už začala organizovať ,,Majdan“.

Svätí mi tu behajú s transparentami, že žiadajú viacej demokracie a niektorí drzáci vykrikujú, že by som mal odstúpiť!  Je tu delegácia z mimovládky:“ Anjel v tiesni“…  Kde mám číslo na Putina?

Horia tu pneumatiky a cudzinci tu rozdávajú sušienky.

Preto ma ospravedlňte, ale ten chaos v nebi si neviete predstaviť, Svätému Petrovi som kázal okamžite zatvoriť hranice.                                                                                                          Proti tomu začalo protestovať Peklo, že ten nápor nezvládajú a žiadajú miliardy dolárov.
Neviem, čo si počať – v Nebi kríza, v Pekle už rozvrat – v EU to vraj perfektne zvláda Merkelová, Tusk a Juncker, asi ich budem musieť požiadať o pomoc…

Ale dosť mojich problémov. Teraz niečo k Nebeským reformám.

Mimochodom, asi ste to v tom zmätku nezachytili, ale ľudí som pod tlakom už aj ja prestal deliť na veriach a neveriacich, na židov, kresťanov, muslimov…
Po reformách ľudí budeme deliť iba na: Dobrých a zlých – netušíte, ako nám to tu zjednodušilo papierovanie.

A nešírte po svete skazu. Máte šíriť mier a lásku. Medzi ľuďmi, aj medzi národmi.

Výsledkom Vášho pôsobenia, majú byť šťastní ľudia, láska a mier vo svete.

A koľko ľudí ste  v poslednom čase, ľudia, potešili? A koľko detí ste urobili šťastnými?

Skúste to zmeniť, kým sa vrátim.

P.s.: Nemusíte sa ma báť, ani mi páliť sviečky – veď ja som stvoril Slnko – môj odkaz vždy bol, keďže som v každej bunke vášho tela:

V každom človeku máte vidieť Boha a ku každému človeku sa správajte, ako by bol Boh“.

P.s.: Robert Fico, teba som varoval – tých 13% pri EU voľbách, Ty si vyvetraj hlavu, vyčisti stranu a ujasni si, s kým si – Ty si so všetkými a s nikým:

Aj s oligarchami, aj s proletariátom, aj s EU, aj Američanmi, aj s teroristami, aj separatistami, aj s partizánmi, aj s Nemcami – aj Banderovcami .  Ty si aj ateista, aj na birmovke si bol, zichruješ si to zo všetkých strán. Vidíš, vyhral si. A vyhral si nad všetkými – aj nad učiteľmi, aj nad sestrami –  a oni Ti to spočítali pri urnách…

Poviem Ti, že v Tebe sa ani Boh nevyzná ale čo ja Ťa kritizujem – o chvíľu mám videohovor s Obamom, Erdoganom, Saudským kráľom a Porošenkom. Idú mi doručiť výzvu na odstúpenie, inak v Rade bezpečnosti navrhnú bezletovú zónu nad Nebom – porušujem vraj ľudské práva…“

With respect

domino svetík

Správa z mojej pandémie

06.02.2022

Presne pred rokom som mal Covid. 4 dni potenia, bez teploty, pocity, ako pri chrípke, resp. zápale priedušiek, bolesť svalov, slabosť, nepamätám si, že by som kašľal. Mám k tomu rešpekt. Presne po roku som prekonal Omicron. 5 dní prechladnutý, kýchanie, bez teploty, jedna, dve noci potenie, sople, šteklenie na prieduškách, občasný kašeľ, konzultoval som to s mojou lekárkou, [...]

Očkovaní a nakazení – je to vôbec možné?

02.11.2021

(Podľa mňa to nie je možné, to bude určite nejaká hlúposť, prosím, preskúmajte to a povedzte mi že sa mýlim, že sa mi to iba sníva). server iDnes.cz Podľa štatistík MZ ČR, za október spadol počet neočkovaných seniorov, ktorí sa novo dostávajú na jednotky intenzívnej starostlivosti (JIS), pod 50 percent. Dlhodobo je tiež dvakrát viac úplne očkovaných ako [...]

„. . . tri razy ma zaprieš. “ (Takmer), neuveriteľný príbeh.

27.06.2021

Včera sme sa so Zuzkou trochu túlali… Keď sme prechádzali cez Hronský Beňadik, niečo nás ťahalo pozrieť si katedrálu a kláštor, ktorého korene siahajú pred 11. storočie a ktorý pri Tureckej expanzii bol významnou pevnosťou, strážiacou Slovenskú bránu pred postupom Turkov k banským mestám – Štiavnici, Kremnici, Banskej Bystrici a i. V r. 1599, Turci, ale [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Domino Svetík

Sú tmavé miesta, do ktorých je treba priniesť svetlo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 148
Celková čítanosť: 1426528x
Priemerná čítanosť článkov: 9639x

Autor blogu