Založ si blog

CIA a Poľsko odsúdené za mučenie nevinných.

,,Nikdy som netvrdil, že USA sú demokraciou“. domino svetík

Haag:„ Minulý týden Evropský soud pro lidská práva shledal, že americká vláda přestěhovala jednotlivce do tajných vazebních center v Polsku (a pravděpodobně i jinde), kde byli mučeni daleko od zraků veřejnosti. Polské vládě byla uložena pokuta ve výši stovek tisíc dolarů, jako náhrada škody pro dvě oběti, které se ničeho nedopustili a byli mučeni na polské půdě“.

Súd v Haagu preukázateľne dokázal, že CIA prevádzkovala minimálne jednu tajnú väznicu na území Poľska, so súhlasom Poľskej vlády, v ktorej umiestňovala a mučila nevinných ľudí.

 

Toto nerobil Hitler, nebolo to v nacistickom koncentráku, mučenie neprevádzkovalo Gestapo.

 

Týchto zločinov sa dopustila CIA – tajná služba štátu, ktorého prezidentom je Barack Obama, v spolupráci s Poľskom, lídri týchto štátov sú, podľa kritérií Norimberského tribunálu zločinci, ničmenej, tieto štáty si hovoria demokratické.

Ron Paul, bývalý Republikánsky senátor a kandidát na prezidenta USA, vyzval minulý týždeň kongres USA, aby zrušil CIA.

,,Pre našu vlastnú bezpečnosť, zrušte CIA,„, vyzval Ron Paul.

„ Tajné akce CIA po celém světě vedly ke zničení zemí a společností a rozpoutaly nevídaný odpor vůči Spojeným státům,“ konštatoval bývalý kongresman, vo svojom vyhlásení.

 

S úctou

domino svetík

 

 

Správa z mojej pandémie

06.02.2022

Presne pred rokom som mal Covid. 4 dni potenia, bez teploty, pocity, ako pri chrípke, resp. zápale priedušiek, bolesť svalov, slabosť, nepamätám si, že by som kašľal. Mám k tomu rešpekt. Presne po roku som prekonal Omicron. 5 dní prechladnutý, kýchanie, bez teploty, jedna, dve noci potenie, sople, šteklenie na prieduškách, občasný kašeľ, konzultoval som to s mojou lekárkou, [...]

Očkovaní a nakazení – je to vôbec možné?

02.11.2021

(Podľa mňa to nie je možné, to bude určite nejaká hlúposť, prosím, preskúmajte to a povedzte mi že sa mýlim, že sa mi to iba sníva). server iDnes.cz Podľa štatistík MZ ČR, za október spadol počet neočkovaných seniorov, ktorí sa novo dostávajú na jednotky intenzívnej starostlivosti (JIS), pod 50 percent. Dlhodobo je tiež dvakrát viac úplne očkovaných ako [...]

„. . . tri razy ma zaprieš. “ (Takmer), neuveriteľný príbeh.

27.06.2021

Včera sme sa so Zuzkou trochu túlali… Keď sme prechádzali cez Hronský Beňadik, niečo nás ťahalo pozrieť si katedrálu a kláštor, ktorého korene siahajú pred 11. storočie a ktorý pri Tureckej expanzii bol významnou pevnosťou, strážiacou Slovenskú bránu pred postupom Turkov k banským mestám – Štiavnici, Kremnici, Banskej Bystrici a i. V r. 1599, Turci, ale [...]

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

Domino Svetík

Sú tmavé miesta, do ktorých je treba priniesť svetlo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 148
Celková čítanosť: 1425482x
Priemerná čítanosť článkov: 9632x

Autor blogu